Käytämme sivustolla evästeitä (cookies) parantaaksemme käyttökokemusta.

Ole hyvä ja odota...
Ostoskorisi on tyhjä...

UKK

K: Kuinka vanha minun täytyy ostaakseni tuotteita?
V: Sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

K: Voinko maksaa tilisiirrolla?
V: Ei, et voi. Hyväksymme ainoastaan korttimaksuja.

K: Voinko saada pakettini toisen kuljetuspalvelun kuin PostNordin toimittamana?
V: Ei, käytämme PostNordia kaikissa tilauksissa.

K: Milloin saan pakettini?
V: Belugi paketoi kaikki tilaukset arkisin kello 20.00 asti. Tämän jälkeen paketit noutaa PostNord. Voit seurata paketin kulkua lähetystunnuksellasi sivun yläosan valikosta, jossa lukee ”Lähetystunnus”. Valitettavasi Belugi ei voi vaikuttaa PostNordin toimitusaikoihin.

K: Haluaisin peruuttaa tilaukseni. Miten toimin?
V: Belugi tarjoaa laajennetun 360 päivän palautusoikeuden laskien siitä päivästä kuin vastaanotit tuotteet. Jos et enää halua yhtä tai useampaa tilaamasi tuotetta, lähetä tästä sähköpostiviestiä osoitteeseen support@belugi.fi. Tämän jälkeen, tulosta ja täytä peruutuslomake ja lähetä se palautettavien tuotteiden mukana. Postimaksun sinun täytyy maksaa itse. Muista kuitenkin ettei Belugi vastaanota ennakkomaksulla maksettuja lähetyksiä.

Voit ladata peruutuslomakkeen tästä:

Klikkaa tästä ladataksesi peruutus- ja palautuslomakkeen.

K: Minulla on kysymys seksologille, mutta haluisin pysyä nimettömänä. Onko tämä mahdollista?
V: Kyllä, tietenkin se on mahdollista. Normaalisti kun seksologimme julkaisee kysymyksen, hän käyttää vain etunimeäsi sekä kaupunkisi nimeä. Jos haluat pysyä täysin nimettömänä, emme julkaise asuinpakkaasi ja hän muuttaa nimeäsi toiseksi.

K: Vastaako seksologinne kaikkiin kysymyksiin?
V: Ei. Meidän seksologi vastaa kuitenkin kysymyksiin, joiden hän uskoo olevan yleisen kiinnostuksen kohteena ja joissa hänellä on ammattitietoa -taitoa sekä -kokemusta.

K: Voinko noutaa tuotteet suoraan Belugin varastosta?
V: Ei, et voi. Kaikki tuotteet toimitetaan PostNordin kautta ja varastotyöntekijöitämme lukuunottamatta kenelläkään muulla ei ole pääsyä tuotevarastoomme.

K: Onko se todellakin täysin huomaamatonta ostaa tuotteita Belugista?
V: Kyllä, se on. Kaikki tuotteet toimitetaan joko kokovalkoisissa kuplakirjekuorissa tai neutraaleissa ruskeissa paketeissa. Niissä ei ole painomainoksia ja lähettäjänä lukee ”M & M Trading A/S”. Valtaosa asiakkaistamme valitsevan paketin noutamisen noutopisteestä, mutta voit myös tilata paketin kotiisi tai esimerkiksi työpaikalle. Tiliotteessasi näkyy sama ylämainittu ”M & M Trading A/S”, joka on anonyymi ja huomaamaton.

K: Voinko saada tuotteeni lahjapaketoituna?
V: Kyllä vain. Vaadimme kuitenkin pienen summan siitä ajasta jonka käytämme tuotteen lahjapaketointiin. Kääreenä tulee olemaan kauniin neutraali lahjapaperi, yleensä se on musta ja jouluna punainen. Lahjapaketointi tilataan tuotteen yhteydessä.

K: Olen harkitsemassa VIP Belugin jäsenyyttä, mutta pelkään että se osoittautuukin huijaukseksi?
V: Belugille on elintärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä! Meillä ei ole mitään syytä yrittää "sitoa" ihmisiä palveluumme. VIP Belugi tarjoaa useita etuja asiakkaille, jotka ostavat seksileluja säännöllisesti. Liittymismaksu on 16 € vuodessa ja painotamme, ettei jäsenyyttä uusita automaattisesti. Lähetämme sinulle kuitenkin sähköpostia 14 päivää ennen jäsenyysajan päättymistä, jotta voit uusia jäsenyytesi niin halutessasi. Sinun täytyy siis tilata jäsenyys uudelleen, jos haluat pysyä VIP Belugin jäsenenä. Automaattista uusimista ei ole, siitä voit olla varma.

K: Olen löytänyt tuotteen halvemmalla sen jälkeen kun ostin samanlaisen tuotteen Belugista. Onko hintavastaavuustakuunne voimassa tässäkin tapauksessa?
V: Ei periaatteessa. Mutta olisimme iloisia jos ottaisit yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta työntekijämme voivat yrittää löytää sinulle sopivan ratkaisun – mielestämme on hauskempaa mennä töihin, kun asiakkaamme ovat tyytyväisiä.